Tv er noget, hvor du virkelig kan spare mange penge, hvis du vælger den rette udbyder. Og hvem vil ikke gerne have flere penge til tant og fjas? Det vil alle! Men hvordan er det mere præcist, man griber det an, når man skal finde sin nye udbyder af tv? Det kommer vi med en håndgribelig guide til her.
Step 1. Undersøg markedet
Markedet for TV pakker er enormt stort, og der er rigtig mange udbydere. Det betyder dog også, at det er et marked med høj konkurrence, og det kan faktisk være en stor fordel for dig som forbruger. Det betyder billigere priser, og det betyder også, at du faktisk tit vil kunne få endnu mere, end du ellers kunne have fået. Samtidig betyder det også, at selskaberne er villige til at gå langt for at få dig som kunde, og det skal du udnytte! Du bør altid indhente tilbud fra flere forskellige udbydere, når du skal vælge din nye udbyder af TV. En oversigt over tv udbydere kan du se hos http://watzmenow.tv/tv-udbydere/
Step 2. Hvad får jeg konkret?
Når du har fået tilbud fra forskellige udbydere, er det tid til, at du sammenligner dem. Du skal her se på, hvor mange og hvilke kanaler du helt konkret får i din nye pakke. Du bør også kigge på priser i form af oprettelse, binding og månedlig ydelse. Det er vigtige tal, som du skal have ind i dit budget. Mange udbydere tilbyder også tillægsprodukter som adgang til forskellige streaming tjenester og ønsker du dette, er det selvfølgelig også noget, som du skal tage højde for, når du skal vælge din nye udbyder af TV. Derudover er der også rigtig mange der tilbyder pakkeløsninger i form af bredbånd. Se hvor du kan finde samleløsninger hos denne hjemmeside.
Step 3. Hvordan performer udbyderen?
Der er ikke noget mere træls end en tv udbyder, der ikke har styr på tingene. Det er altså vigtigt, at det virker og eventuelt også bliver monteret. Du bør derfor altid få andres erfaringer med udbyderen, så du ikke løber ind i problemer og fortryder dit valg inden for en kortere periode. Det er er rigtig surt, da du så skal du at finde en nye partner igen igen. Forhør dig på Facebook og andre sociale medier og tjek eventuelt op på eventuel dårlig omtale af udbyderen. Er der hold i det?
Vi håber, at du nu er klædt godt på til at finde din nye udbyder!